jahankhabar

jahankhabar

The Best Places to Travel around Iran in Every Season

کشوری با 4 فصل

ایران به عنوان یک کشور 4 فصلی شناخته می شود. این نه تنها به این دلیل است که چهار فصل دقیق در کل سال وجود دارد ، بلکه به لطف طبیعت متنوع ایران ، می توان فصول مختلف و شرایط آب و هوایی را در یک روز تجربه کرد. 

بیایید نگاهی سریع به فصول مختلف ایران داشته باشیم و بهترین تورهای خصوصی را که می توانید در آن مدت از آنها بهره مند شوید ، بیابیم.

 

 

بهار (از اواخر مارس تا اواخر ژوئن):

بهار (از اواخر مارس تا اواخر ژوئن):

سال نو ایرانی با بهار و با شرایط بسیار خوب آب و هوایی در بیشتر مناطق کشور آغاز می شود. بهترین زمان برای دیدن فرهنگ و مراسم سنتی ایران است . 

مطمئناً در این دوره تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی خواهید داشت. در طول جشنواره سال نو 'عید-نوروز' تقریباً همه شهرها و روستاها مراسم و جشنواره های سنتی خود را برگزار می کنند. 

هوا در بهار تا اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن مطبوع است. بعد از این زمان هوا به آرامی گرم می شود. 

با این حال ، از آنجا که ایران از نظر آب و هوایی وسیع و متنوع است ، بعضی از استانها کمی بهار متفاوت دارند (ممکن است دیر یا زود دو هفته طول بکشد) در مقایسه با زمان عادی ذکر شده قبل. 

فراموش نکنید که به دلیل افزایش سفرهای داخلی توسط مردم محلی در این دوره ، تقریباً همه هتل ها ، بوتیک خانه ها ، هاستل ها ، راهنماها و ... رزرو می شوند. بنابراین اگر این روزها تصمیم به سفر دارید ، سعی کنید از قبل سفر خود را رزرو کنید . 

برای لذت بردن بیشتر از سفر خود به ایران در طول بهار ، به شما توصیه می کنیم نگاهی به تور کلاسیک ، تور اسانس ایران ، تور شهرهای حماسی ، تور جاده ابریشم و تور عشایر Scaped داشته باشید. 

 

 



10/06/2021
0 Poster un commentaire